Tiedote koronavirukseen liittyen

9.3.2020

Toimintamme jatkuu toistaiseksi normaalisti kaikissa toimipaikoissamme, mutta seuraamme tilannetta ja siihen liittyviä viranomaisten ohjeistuksia.

Suhtaudumme vakavasti ja vastuullisesti liikkeellä olevaan koronavirukseen. Toimintamme jatkuu toistaiseksi kaikissa toimipaikoissa, harjoitusryhmissä ja muussa toiminnassa, mutta seuraamme tilannetta ja siihen liittyviä Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) sekä muiden viranomaisten ohjeistuksia. Teemme tarvittaessa muutoksia toimintaan, jos siihen on aihetta.

THL:n ajankohtaista infoa koronavirustilanteesta voi seurata täällä https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19.

Käsi- ja yskimishygienia

Kiinnitämme erityishuomiota puhtauteen ja hygieniaan. Pesethän kätesi säännöllisesti ja ohjeiden mukaisesti. Huolehdithan myös yskimishygieniasta. Suosittelemme myös välttämään tarpeetonta kättelyä.

THL:n ohjeita käsi- ja yskimishygieniaan voi lukea täällä https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/infektioiden-ehkaisy-ja-torjuntaohjeita/kasienpesu-ja-yskiminen

Sairastuminen ja epäillyt tartuntatapaukset

Mikäli epäilet altistuneesi tartunnalle, ole välittömästi yhteydessä terveydenhuoltoon ja noudata heidän antamia ohjeita. Ethän osallistu seuran tai hallin toimintaan, jos olet kipeä tai sinulla on todettu tartunta tai epäilet altistuneesi tartunnalle.

Helsinki, 9.3.2020

Smash ry & Finland Tennis Oy